رسام فرتاک پل موفقیت شماست

ما چطور می توانیم کمکتان کنیم ؟

از طریق لینک زیر به صفحه ارتباط با ما مراجعه کرده و با ما تماس حاصل فرمایید.

دوره تک پودمان ابزارهای اینترنتی توسعه بازار

دوره تک پودمان ابزارهای اینترنتی توسعه بازار
دوره تک پودمان ابزارهای اینترنتی توسعه بازار
سیستم دیجیتال مارکتینگ پدیده‌ای نوظهور است که بیش از دو دهه از تاثیر شگفت‌انگیز این زیرمجموعه قدرتمند مدیریت بازاریابی می‌گذرد. به لطف تاثیر ارتباطات سریع و ارزان در فضای مجازی، کسب و کارهای ایران نیز به سرعت در حال سوق دادنِ مسیر بازاریابی و تبلیغات خود به فضای دیجیتال هستند، جایی که به کمک ابزارهای فناورانه و اینترنت، هر کس با هر پیشینه و بودجه‌ای می‌تواند ارتباط سریع و ساده‌تری با مخاطبان خود برقرار کرده و در نهایت هزینه کمتری برای تبدیل آنها به مشتری بپردازد.
دیجیتال مارکتینگ یعنی مجموعه فعالیت‌ها با سیستم و ابزارهایی که به کمک فناوری و اینترنت میتواند فرآیند بازاریابی و تبلیغات یک کسب و کار را به شکلی کم‌هزینه، بهینه و تاثیرگذار در فضای مجازی به نمایش بگذارد برهمین اساس دیجیتال مارکتینگ را یک پازل چند تکه تصور کنید که تصویر کاملِ آن تنها از درست کنار هم قرار گرفتن قطعاتی شکل می‌گیرد که با شناخت و مدیریت صحیح ابزاراهای آن انجام شده باشد.
دوره های تک پودمان علمی کاربردی در سه سطح زیر برگزار می شود:
از این رو شرکت رسام فرتاک نگرش آذربایجان اقدام به برگزاری این دوره پر درآمد با تکیه بر پرسنل و مدرسین مجرب نموده است تا بتواند نقش تاثیرگذار خود را در فضای کسب و کار حاکم با تربیت پرسنل مجرب ایفا نماید.
برگزاری این دوره زیر نظر (وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ) و با ارائه مدرک معتبر و با سرفصل های استاندارد انجام خواهد گرفت که دانشجویان عزیز میتوانند با مطالعه سرفصل ها و اطلاعاتی که در ذیل درج شده با این دوره کاملا آشنا شده و اقدام به ثبت نام نمایند.
قسمت ارتباط با ما و تلفن های درج شده آماده پاسخ گویی و راهنمایی میباشد.
سرفصل های دوره تک پودمان ابزارهایی اینترنتی توسعه بازار
(وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری )
1. بازاریابی اینترنتی
2. سیستم های بازاریابی پاداشمحور
3. بازاریابی ویروسی و شبکه ای
4. شبکه های اجتماعی و بازاریابی

مجموعه ساعات هر تک پودمان حداقل 160 و حداکثر 480 است.
در یک دوره چهار ماه (یک ترم )

شایستگی و مهارت های مورد انتظار از دانشجو :
1.پیاده سازی فرایند بازاریابی بنگاه با استفاده از ابزارهای دیجیتال
2.طراحی و پیاده سازی طرح ها و عملیات های بازاریابی دیجیتال
3.انجام فرایندهای تحقیق بازار با استفاده از ابزاری های اینترنتی

سر فصل ها
1.بازاریابی اینترنتی
• تفاوت بازاریابی اینترنتی با سایر روش ها
• استراتژی های بازاریابی اینترنتی
• آشنایی با کمپین ها
• آشنایی با عملکرد موتورهای جستجو
• جایگاه موتورهای جستجو در بازاریابی
• SEO بصورت حرفه ای

2.سیستم های بازار یابی پاداش محور
• اصول طراحی پاداش محور
• تکنولوژی های پیاده سازی
• باشگاه مشتریان

3.بازاریابی ویروسی و شبکه ای
• مفهوم بازاریابی ویروسی و شبکه ای
• طراحی بازاریابی ویروسی
• طراحی بازاریابی شبکه ای

4.شبکه های اجتماعی و بازاریابی
• انواع شبکه های اجتماعی
• اصول طراحی بر روی شبکه اجتماعی
• تکنولوژی های دسته بندی و بازخور