رسام فرتاک پل موفقیت شماست

ما چطور می توانیم کمکتان کنیم ؟

از طریق لینک زیر به صفحه ارتباط با ما مراجعه کرده و با ما تماس حاصل فرمایید.

دوره های آموزشی بازاریابی

دوره های آموزشی بازاریابی
دوره های آموزشی بازاریابی
حضور در این دوره تخصصی که یکی از مهم ترین گرایش های امروز در جهان محسوب می شود به کلیه مدیر عامل ها، مدیران ارشد، کارآفرین ها، مدیران فروش و مشاوران بازاریابی و برند و همه فعالان و علاقمندان در حوزه بازاریابی توصیه می شود.
بازاریابی فرآیند برنامه ریزی و اجرا کردن مفهوم پردازش کالا ها، خدمات و انجام مبادلاتی برای ارضای هدف های فردی (مصرف کننده) و سازمانی می باشد. همچنین می توان بازاریابی را بر اساس هدف های نهایی کسب و کار نیز تعریف کرد؛ این هدف همراه با به دست آمدن سود برای کسب و کار، از طریق راضی کردن و حفظ مصرف کنندگان می باشد. بازاریابی و فروش دارای نقاط غیر همسانی هستند اما مکمل یکدیگر می باشند. بازاریابی فروش مهارت های زیادی را برای گذر از سختی ها و پیچیدگی های بازاریابی جهانی به افراد می آموزد و به این امر می پردازد که چطور این مهارت ها می توانند در نتایج کسب و کار تاثیر بگذارند و فارغ التحصیلان را برای فرصت های شغلی در دانشگاه ها ، مدیریت و یا مشاوره در بخش های تحقیقات بازار، خدمات مشتری، فروش، بازاریابی مستقیم و ارتباطات آماده می نماید.
نیاز مدیران پیشرو به مهارت های مدیریت بازاریابی بیش از دیگران
با توجه به این که دنیای کسب و کار ، سال هاست وارد عصر «بازاریابی و برند» شده است اما این مفهوم هنوز در ایران در حال رشد است؛ مدیران پیشرو بیشتر از دیگران و شرکت ها، کسب و کارهای خود را با کمک مهارت های مدیریت بازاریابی ارتقا می دهند و به موفقیت نزدیک تر می کنند. بنابراین در دوره مدیریت عالی کسب و کار بازاریابی و فروش؛ از برترین اساتید، متخصصان و مشاوران این حوزه برای پرورش مدیران و مشاوران حرفه ای به صورت کاملا کاربردی و به روز استفاده می شود.
حضور در دوره های آموزشی بازاریابی شرکت رسام فرتاک که یکی از مهم ترین گرایش های امروز در جهان محسوب می شود به کلیه مدیر عامل ها، مدیران ارشد، کارآفرین ها، مدیران فروش و مشاوران بازاریابی و برند و همه فعالان و علاقمندان در حوزه بازاریابی توصیه می شود.
عناوینی از دوره های آموزشی بازاریابی این مجموعه به شرح زیر می باشد:
1- اصول و مبانی بازاریابی و فروش
2- شناخت محصول
3- اصول قیمت‌گذاری
4- مدیریت ترویج و تبلیغات
5- مدیریت فروش و توزیع
6- شناخت رفتار مشتریان
7- مدیریت تجربه مشتریان
8- اصول فروشندگی حرفه‌ای
9- آنالیز محیط بازار و رقبا
10- اطلاعات و تحقیقات بازار
11- طراحی برنامه بازاریابی
12- طراحی برنامه بازاریابی
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • نگاره
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • در دسترس بودن
  • شرکت در دوره
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • ویژگی‌ها
مقایسه
علاقه مندی ها 0
Open wishlist page Continue shopping